Znaczenie wielkich hoteli

Znaczenie wielkich hoteli

Przetrwanie kryzysu na rynku turystycznym nie jest prostym zadaniem, o czym bez wątpienia przekonali się dotkliwie w ostatnich latach przede wszystkim właściciele wielkich i luksusowych hoteli. Dla sukcesu całego globalnego rynku turystycznego pojawienie się pięknych hoteli w najciekawszych zakątkach świata oraz wyraźnie obniżenie kosztów podróży lotniczych przyczyniło się do prawdziwego boomu. Jednocześnie klienci chętnie polegali na swoich agentach i doradcach turystycznych, którzy wskazywali najpopularniejsze regiony na konkretną podróż i zajmowali się formalnościami, łącznie z rezerwacją noclegów w hotelu i opłaceniem biletu lotniczego. Dzisiaj wszystkie te czynności ludzie chcą wykonywać samodzielnie – przed wylotem do obcego kraju każdy stara się zebrać maksimum informacji o regionie, a Internet stanowi kopalnię danych. W przypadku wybierania hoteli ma to o tyle duże znaczenie, że informacje zaprezentowane na stronie internetowej danego hotelu czy tym bardziej piękne retuszowane zdjęcia z reprezentacyjnego pokoju zamieszczone w katalogu biura podróży – są delikatnie mówiąc, naciągane dla celów handlowych. W sieci w mgnieniu oka znaleźć można komentarze użytkowników, którzy korzystali już w swoim życiu z noclegu w danym hotelu i mogą całkiem bezinteresownie podzielić się z innymi klientami wrażeniami z wnętrza czy obsługi.